Scrolla längre ner för information om den lediga tjänsten som housekeeping manager!
DAG- OCH NATTRECEPTIONISTER
Dina uppgifter som dagreceptionist innebär att du
- Checkar in/ut våra gäster i HotSoft
- Tar emot och hanterar bokningar via telefon, mail, agenter och walk in
- Välkomnar våra gäster med ett varmt värdskap
- Jobbar skift (dag eller kväll), varannan helg och även är redo att arbeta under någon/några av storhelgerna (jul, nyår, påsk, midsommar)
- Har en tillmötesgående och ödmjuk inställning till servicebranschen och är redo att rycka in när och där du behövs
- Har kassaansvar
TILLTRÄDE: SNARAST
OMFATTNING: BEHOVSANSTÄLLNING
Dina uppgifter som nattreceptionist innebär att du
- Checkar in/ut våra gäster i HotSoft
- Tar emot och hanteringar bpokningar via telefon, mail, agenter och walk in
- Välkomnar våra gäster med ett varmt värdskap
- Städar intilliggande restaurang Pinchos där våra gäster äter frukost
- Har kassansvar
- Jobbar sju nätter, är ledig sju enligt ett rullande schema under sommarperioden 2024 med stora möjligheter till förlängning
TILLTRÄDE: JUNI 2024
Vi erbjuder dig
- En arbetsplats med högt i tak
- En miljö som ställer höga krav på ordning och reda och som värderar förmågan att självständigt kunna fatta beslut även i stressade situationer
- En arbetsplats som har kollektivavtal (HRF/Visita)
- Utbildning innan du börjar arbeta självständigt
Självklart förstår du vikten av att respektera den schemalagda arbetstiden.
OBS! FÖR BÅDA TJÄNSTERNA KRÄVS ATT DU PRATAR FLYTANDE SVENSKA OCH ÄVEN KAN KOMMUNICERA PÅ ENGELSKA!
Låter något av detta intressant, tveka inte att dra iväg ett mail där du berättar varför just du ska bli vår nya kollega. Märk i subjectrutan om du söker "dagreceptionist" eller "nattreceptionist".
Du mailar till info@savoy-karlstad.se
Har du frågor och funderingar, tveka inte att ringa oss på 054-15 42 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
HOUSEKEEPING MANAGER
Till vår avdelning housekeeping söker vi en manager med uppdrag att leda och fördela arbetet i avdelningen men även själv vara delaktig i städningen av våra gästrum .
Du brinner för att skapa största möjliga gästnöjdhet och har ett intresse för hållbarhetsfrågor då hotellet är Svanen-märkt.
Som housekeeping manager ansvarar du för
- att leda och fördela det dagliga arbetet
- schemaläggning, rekrytering och bemanning
- inköp och beställning av varor och tjänster till avdelningen
- veckovisa avstämningar med dina kollegor för att säkerställa en fortsatt hög kvalitet
- kontroller av städade rum
- efterlevnad av standarden för Best Westerns kvalitetssäkring
- att vårda och utveckla hållbarhetsarbetet utifrån kriterierna för Svanen
Du kommer att arbeta i ett team av duktiga kollegor och vara en länk till andra avdelningar, framförallt receptionen.
Arbetstid vardagar 07.00 - 16.00, helger 08.30 - 15.00. Du kommer att jobba ca en helg i månaden.
Tänk på att hotellet är öppet 365 dagar vilket kan innebära arbete även på storhelger (jul, nyår, påsk och midsommar).
Du hanterar en dator utan problem och har även kunskaper i office-paketet.
Hotellet är inne i en mycket expansiv fas vilket ställer stora krav på noggrannhet, lyhördhet, initiativtagande och ansvar.
Tjänsten kommer att tillsättas under våren 2024, dock senast 20240501.
Vi tillämpar sex månaders provanställning och har kollektivavtal HRF/VISITA.
Tjänsten är på heltid.
Om du vet att det är dig vi söker till denna tjänst, tveka inte att dra iväg ett mail där du berättar varför just du ska bli vår nya kollega. Märk i subjectrutan "Housekeeping Manager". Du mailar till info@savoy-karlstad.se
Har du frågor och funderingar, tveka inte att ringa oss på 054-15 42 00.
Varmt välkommen med din ansökan!